göteborg horse show

ja, jag antar att många av er är och har världens fest på gbg horse show vid det här laget! KUL. själv var jag där igår hela dagen, var helt slut när jag kom hem. höjdpunkter var när Patrik Kittel sopade banan i dressyren och att jag fick min fina dressyrskolan-bok signerad av mys-Jan Brink åh kan man bli lyckligare?
vad har ni mest sett fram emot och vad ska ni spana in?
ps. TIPS! har DU lite tråkigt i pausen? passa då på att spana in den o så roliga mekaniska tjuren som man kan rida på ute i eurohorse. hur kul som helst. ds
ps2. nej, jag har tyvärr ingen fancy kamera som jag kunde tagit fantastiska bilder med. ds2

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul att ha varit där och kollat! Själv har jag inte varit där, men jag var i stockholm i november i stället så jag ska inte klaga :)

2012-02-26 @ 10:48:06
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: En blogg om 5 systrar

Vi systrar kör på DAGENS BLOGG!

Var gärna med, vi utser 10 vinnare ikväll.



KRAM från Systrarna Backström

2012-02-26 @ 13:33:34
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0